Veliko obrazov platform za izgradnjo spletne trgovine kot nakupovalnega centra – Multi-Vendor

V zadnjem desetletju se spletna trgovina in sistemi za spletno prodajo razvijajo zelo hitro, predvsem z usmerjanjem k tržnemu modelu čim hitrejše prodaje. V tem članku bomo pregledali najbolj priljubljene platforme za prodajo preko spleta in rešitve za izgradnjo nakupovalnih centrov.

Najprej preverimo, kaj je spletni nakupovalni center.

Spletni nakupovalni center je vrsta spletnega mesta za prodajo po spletu, kjer izdelke ali storitve zagotavlja več različnih trgovcev oziroma prodajalcev, transakcije pa obdeluje operater oziroma lastnik nakupovalnega centra. (prirejeno po Wikipediji)

Multi-Vendor ali spletna trgovina z več prodajalci – imena so lahko različna, vendar imajo enak pomen. To je kraj ali prostor, kjer lahko številni prodajalci prodajajo svoje izdelke, njihovo upravljanje pa vodi skrbnik nakupovalnega centra ali lastnik spletne trgovine, katerega glavni prihodek je običajno sestavljen iz provizij od prodajalcev (iz transakcij) ali mesečnih najemnin, ki jih plačajo prodajalci za prodajo preko nakupovalnega centra.

Zakaj je potrebno pregledati različne rešitve platform za spletne trgovine?

Obstaja veliko uspešnih projektov. Zagotovo ste že slišali za eBay, Alibabo ali Etsy. Postali so pionirji spletne trgovine. Vendar pa vsak tak projekt potrebuje platformo, na kateri je možno razviti e-trgovino kot skupinsko prodajalno. Razvoj lastne trgovine je lahko drag in je pogosto namenjen samo poudarjanju ekskluzivnosti vaše blagovne znamke. Prav zaradi visokih stroškov je današnji trend pričeti s spletno prodajo na obstoječih platformah za spletno poslovanje. Edino vprašanje, ki se ob tem zastavlja je, katero platformo oz. rešitev izbrati?

Pri izbiri platforme za spletno trgovino z več ponudniki je treba upoštevati več točk. Tukaj je le nekaj od njih:

  • Izdelek: je digitalni ali fizični?
  • imate lastno gostovanje ali gostovanje pri ponudniku?
  • ima platforma že vgrajene funkcije Multi-Vendor oziroma zahtevane razširitve?

Ozadje raziskav

Analizirali smo najbolj znane sisteme spletne trgovine, da bi vam omogočili hiter pregled najbolj priljubljenih platform in njihovih rešitev, ki so posebej prilagojene za izvajanje modela spletne trgovine z več ponudniki. V najpogostejšem primeru te platforme omogočajo, da boste lahko hitro zgradili svoj spletni nakupovalni center. Vendar pa obstaja rešitev, ki že združuje platformo in pripravljeno programsko opremo v enem. Preberite do konca članka, da boste lahko ugotovili, katera platforma je najbolj primerna za vas.

Platforme za izgradnjo spletne trgovine Multi-Vendor

Shopify

Je mesečno plačljiva platforma za e-poslovanje, ki ponuja brezplačo gostovanje in nastavitve, ki so preproste za prilagoditev. Zaradi uporabniku prijaznega vmesnika, gostovanja in že vključenih promocijskih možnosti je primerna tudi za začetnike. Kasneje lahko po potrebi dokupujete še določene vmesnike (vtičnike).

Programska oprema Webkul Multi-Vendor Marketplace na portalu Shopify

Za dodajanje funkcionalnosti za več ponudnikov (nakupovalni center) v projektu spletne trgovine, ki temelji na platformi Shopify, je ta na voljo v modulu Shopify v obliki vtičnika. Ta omogoča proces dodajanja prodajalcev in spremljanje njihove prodaje.

Funkcije aplikacije:

  • globalna provizija za vse prodajalce ali ločena provizija za posameznega prodajalca;
  • uvoz izdelka in skupno urejanje v datoteki CSV;
  • na voljo so fizični in digitalni izdelki;
  • funkcija opomnika, ki prodajalca opomni po e-pošti o izpolnitvi naročila;
  • strani s profilom posameznega ponudnika;
  • večjezična in večlokacijska rešitev.

Dodatek je razdeljen prek treh tarifnih načrtov z mesečnim plačilom in vključuje 15-dnevno poskusno obdobje. Osnovni načrt vam omogoča, da ustvarite samo tri prodajalce. Za neomejeno število prodajalcev boste morali kupiti načrt Pro. Poleg tega obstajajo omejitve tudi pri shranjevanju: 3 GB, 5 GB in 15 GB za načrte Basic, Executive in Pro. Možnost digitalnega izdelka je na voljo v vsakem načrtu. Podpora je na voljo 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Ocene

Uporabniki hvalijo predvsem aplikacijo z obsežnimi prilagoditvami in preprosto namestitev. Hkrati so lastniki teh spletnih trgovin včasih razočarani zaradi nedostopnosti URL-ja za prijavo novih prodajalcev in omejene dokumentacije, poleg tega ima Shopify, po ocenah uporabnikov, slabo podporo strankam oziroma odzivnost na podporo.

Kakor koli že, za tiste, ki iščejo intuitivno, gostiteljsko rešitev, ki jo ponuja sama platforma, bi lahko bila ta rešitev med najbolj privlačnimi. Edina stvar, ki jo je treba imeti v mislih, je obveznost mesečnega plačila za uporabo platforme plus dodatni stroški za nakup samega vtičnika, tako da priporočamo, da si uporabniki (trgovci) najprej izračunajo mesečne stroške.

WordPress

WordPress je brezplačen in odprtokodni sistem za upravljanje vsebin, ki temelji na PHP in MySQL tehnologiji. Zgrajen je kot arhitektura vtičnikov in sistem predlogov, ter podpira spletno objavljanje in druge vrste spletnih vsebin, vključno s spletnimi trgovinami. Za projekt spletne trgovine je na voljo vtičnik WooCommerce. Je brezplačen in prenosljiv.

WebDevs Dokak Plugin za WordPress

Vtičnik je razdeljen prek 5 tarifnih načrtov z letno naročnino.

Najenostavnejši načrt – “Vedno brezplačen” – vključuje:
• večino osnovnih funkcij trgovine z več prodajalci;
• neomejeno število prodajalcev;
• nadzorno plošča prodajalca;
• upravljanje naročil;
• sistem za umik prodajalca;
• pripomočki za trgovino;
• tehnično podporo WordPress.org.

Ocene

Kljub nizkim stroškom vtičnika in ob upoštevanju brezplačne distribucije platforme, smo po proučevanju ocen uporabnikov ugotovili, da ljudje opozarjajo na slabšo odzivnost storitve podpore in predvsem na kakovost kode. Pregledovalci so bili navdušeni nad uporabniškim vmesnikom in stroški, vendar navajajo, da preprost in brezplačen načrt ni dovolj za izgradnjo delujoče spletne trgovine in da je zato treba uporabiti naprednejši, vendar plačljivi načrt.

Magento

Magento je odprtokodna platforma za spletno trgovino, ki ponuja cel kup funkcij za krepitev trženja, optimizacijo iskalnikov (SEO) in upravljanje vsebin. Je samogostujoča platforma in bolje ustreza tehnološko naprednejšim podjetjem, saj vmesnik ni vedno intuitiven in številne razpoložljive nastavitve zahtevajo za upravljanje nekaj tehničnih veščin in znanja.

Magento Webkul Multi-Vendor modul

Magento Multi-Vendor modul je razširitev spletne tržnice Webkul.

Funkcije aplikacije

  • podpora več jezikov (vključno z LTR in RTL) in za arabske jezike;
  • odzivno spletno oblikovanje;
  • predstavljeni z ločeno zbirko izdelkov prodajalca, upravljanjem naročil, ocenami za podporo povratnih informacij in provizijami;
  • podprta je s povezljivostjo z veliko prevoznikov (dostavne službe) in dodatkov za plačila.

Vtičnik je na voljo na Magento spletni strani in se plača enkratno (ni mesečne naročnine). Vključena je trimesečna podpora.

Ocene

Uporabniki večinoma cenijo kakovost kode, vendar niso zadovoljni s stroški prilagajanja in z odzivnostjo podpore. Platforma Magento je pogosto prepoznana kot dobro zgrajen sistem, žal pa še zdaleč ni rešitev “vse-v-enem”, saj je sistem preveč odvisen od dodatkov in vtičnikov.

CS-Cart Multi-Vendor – programska oprema za nakupovalni center

Pregledali in opisali smo nekatere platforme za izgradnjo lastnega spletnega trga oziroma spletne trgovine. Vse rešitve so odlične za spreminjanje vašega prodajnega projekta v spletno trgovino z več prodajalci in se lahko razlikujejo glede na stopnjo preprostosti uporabe ali obseg privzetih funkcij in storitev, vključenih v osnovno ponudbo, in seveda glede na ceno celotne rešitve. Z opredelitvijo, kaj želite in kaj lahko storite sami, lahko naredite idealno izbiro, ki ustreza vašim potrebam in dejanskemu stanju.

Prav vse pa imajo še eno pomanjkljivost – potrebni so vtičniki. To dejstvo pa lahko prinese naslednje pomanjkljivosti:

  • več vtičnikov, ki jih uporabljate, nižja je hitrost vašega spletnega mesta;
  • lahko se pojavijo nekatere težave s skladnostjo pri komunikaciji med več vtičniki, čeprav jih zagotavlja en sam razvijalec;
  • dodatna arhitektura je manj varna v primerjavi z bolj kohezivno rešitvijo.

V tem okviru se zdi bolj smiselno uporabljati skladno programsko opremo, kot je npr. CS-Cart Multi-Vendor.

Ta platforma ponuja možnost prodaje več prodajalcev pod “eno streho”.

Ker je to programska oprema za spletno prodajo, ki jo lahko prenesete iz njihovega strežnika, za dostop do te programske opreme plačate le enkratno licenco. Prav zato je ta rešitev veliko ugodnejša v primerjavi z mesečnim načrtom plačil, kot jo ponuja konkurenca. Vendar pa ta enkratna pristojbina ne vključuje stroškov gostovanja ali dodatnih prilagoditev.

Lastnosti CS-Cart Multi-Vendor

  • ločena administrativna plošča za trgovce (prodajalci);
  • ločena mini trgovina za vsakega prodajalca posebej;
  • 36 uradnih že vgrajenih prevodov;
  • več kot 70 integriranih plačilnih metod;
  • izračuni v realnem času in možnost ročnega izračuna stroškov pošiljanja;
  • komentarji in ocene uporabnikov;
  • vpogled v stanje računa trgovca, poročila o prodaji in statistika;
  • na voljo so digitalni elementi (kot prenosi digitalnih produktov).

CS-Cart Multi-Vendor Plus

Leta 2018 je izšel Multi-Vendor Plus, ki je še razširil preprosto funkcionalnost platforme za več prodajalcev.

Lastnosti CS-Cart Multi-Vendor Plus

  • skupna razpoložljivost izdelkov, da bi se izognili podvajanju izdelkov za več prodajalcev;
  • ločene provizije za različne kategorije izdelkov;
  • napredne omejitve prodajalcev za oblikovanje različnih skupin prodajalcev z funkcijami, meniji in nastavitvami, ki jih resnično potrebujejo;
  • ločeno preverjanje in omogočanje plačil na račun trgovca;
  • že pripravljene prodajne promocije za prodajalce;
  • urejevalnik oblike za prodajalce, ki jim omogoča spreminjanje videza in občutka njihovih mikro trgovin.

Zakaj izbrati za e-poslovanje CS-Cart Multi-Vendor rešitev?

Uporabniki radi uporabljajo obe rešitvi CS-Cart, saj ju je preprosto prilagoditi in sta bogati z možnostmi. Prodajalci lahko sami urejajo izgled prodajalne in jo tako prilagodijo svojim potrebam. Uporabnik prejme podrobno dokumentacijo in video predstavitve oziroma delavnice. Uporabnikom je vedno na voljo tudi forum, kjer je najti obilo koristnih informacij, mnenj in izkušenj.

Zaključek

Za zaključek recimo, da se okusi in zahteve razlikujejo od podjetja do podjetja. V tem članku smo izpostavili le najpomembnejše značilnosti platform in njihovih rešitev. Vsaka platforma in njena ustrezna rešitev se lahko obravnava kot prednost ali slabost, odvisno od vaših ciljev.
Vendar ostaja ena stvar nedvoumna: v primerjavi z drugimi predstavljenimi rešitvami je CS-Cart Multi-Vendor edini, ki ima platformo vse-v-enem in je na voljo kot popolna programska oprema za več prodajalcev oziroma nakupovalni center.
Tukaj se lahko zanesete na razvijalce CS-Cart ali uradne zastopnike in si tako zagotovite brezhibno delovanje vaše spletne trgovine z več različnimi prodajalci, vse z namenom, da boste ostali konkurenčni, trendovski in vedno na vrhu.

Podjetje iMode d.o.o. je certificirani partner podjetja CS-Cart, ki je pooblaščen za distribucijo programske opreme za nakupovalna središča.

(povzeto po Simtech E-Commerce Development Blog)

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine.

Uspešno ste se prijavili

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si. Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri