Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATE

Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATEZ veseljem vas obveščamo, da je izšla do zdaj naša najbolj napredna programska oprema - CS-Cart Multi-Vendor Ultimate, ki vključuje vse lastnosti standardne in Plus izdaje + 4 ekskluzivne lastnosti:• Več trgovin (prodajnih...

5 strategij za zadrževanje kupcev

5 strategij za zadrževanje kupcev “The customer’s perception is your reality” - Kate ZabriskieZgornji stavek lahko z drugimi besedami povemo tako: Ne glede na to, kako dobri smo, je naš uspeh vedno odvisen od tega, kako se bomo odzvali na vedno spreminjajoče se želje...

Strategije razvoja blagovnih znamk, ki se jih lahko naučimo iz Instagrama

Strategije razvoja blagovnih znamk, ki se jih lahko naučimo iz Instagrama Digitalni marketing je širok pojem, zlasti v segmentih, kot je e-poslovanje. Zajema širok spekter orodij, taktik, promocijskih mehanizmov itd., vse od skrbniškega centra za uporabnike do e-mail...

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja   Množično financiranje (crowdfunding) je proces zbiranja denarnih sredstev, z namenom ustvarjanja še več denarja. Je proces prepričevanja množice, da je vaša vizija vredna njihovega časa, pozornosti in...

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali Skrivnost uspešnege elektronske platforme je v tem, da začnete z mehkim pristankom. Torej, za dejanski začetek, se morate odločiti, v kateri niši boste delovali. To pa lahko pomeni dober razmislek in zahtevno oviro za...

Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATE

Predstavljamo CS-Cart Multi-Vendor ULTIMATEZ veseljem vas obveščamo, da je izšla do zdaj naša najbolj napredna programska oprema - CS-Cart Multi-Vendor Ultimate, ki vključuje vse lastnosti standardne in Plus izdaje + 4 ekskluzivne lastnosti:• Več trgovin (prodajnih...

5 strategij za zadrževanje kupcev

5 strategij za zadrževanje kupcev “The customer’s perception is your reality” - Kate ZabriskieZgornji stavek lahko z drugimi besedami povemo tako: Ne glede na to, kako dobri smo, je naš uspeh vedno odvisen od tega, kako se bomo odzvali na vedno spreminjajoče se želje...

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja

5 skrivnosti najuspešnejših kampanj množičnega financiranja   Množično financiranje (crowdfunding) je proces zbiranja denarnih sredstev, z namenom ustvarjanja še več denarja. Je proces prepričevanja množice, da je vaša vizija vredna njihovega časa, pozornosti in...

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali

Kako najti nišo, v kateri boste dominirali Skrivnost uspešnege elektronske platforme je v tem, da začnete z mehkim pristankom. Torej, za dejanski začetek, se morate odločiti, v kateri niši boste delovali. To pa lahko pomeni dober razmislek in zahtevno oviro za...

Izkoristite vavčerje za izdelavo spletne strani ali trgovine

Izkoristite vavčerje za izdelavo spletne strani ali trgovine   Slovenski podjetniški sklad je objavil Javni razpis in poziv za vavčerje, ki je odprt do 31.3.2023 za: Vavčer za digitalni marketing(spletna stran, spletna trgovina, mobilna aplikacija, rezervacijska...

Spletna stran Špas teater

Spletna stran Špas teater Ljubiteljem smeha in odlične igre ustvarjalcev žlahtnih komedij, kjer se te izvajajo - Špas teater iz Mengša - ni neznanka. Vsem tistim, ki zanje slišite prvič (v kar močno dvomimo), prepustimo nekaj domišljije, googlanja, ali, kar bo še...

Priljubljene oglaševalske kampanje

Priljubljene oglaševalske kampanje Najboljše tehnike trženja so tiste, ki nam zagotovijo največjo učinkovitost z najmanjšimi naložbami. Potrebno je oblikovati idejo, ki bo tako univerzalna, da se bo lahko z njo povezal vsakdo. Lahko je smešno, nadležno ali žalostno,...

8 praks za varno spletno trgovino

8 praks za varno spletno trgovino Ameriški trgovci so v preteklem letu s spletnimi trgovinami zaslužili več kot 517 milijard dolarjev in ni videti, da bi se razvoj kmalu upočasnil. Ta novica pa je odlična tudi za hekerje in obstaja možnost, da bodo poskušali prodreti...

Spletno trženje: Kako povečati prodajo v spletni trgovini

SPLETNO TRŽENJE: KAKO POVEČATI PRODAJO V SPLETNI TRGOVINIKlasično trženje lahko uspešno uporabimo za reševanje naslednjih težav spletnih trgovin:spodbujanje prodaje določenih kategorij in izdelkov, spodbujanje prodaje dražjih izdelkov, pritegnitev pozornosti na nove...

10 metod igranja, ki pritegnejo uporabnike

10 metod igranja, ki pritegnejo uporabnike Danes poznamo številne tehnike, metode in nasvete, ki vam pomagajo, da strategijo trženja vašega podjetja dvignete na višjo raven. Kljub temu pa ena najučinkovitejših tehnik ostaja igranje oziroma angažiranje ljudi na zabaven...

Job offer – Tržnik M/Ž

JOB OFFER TRŽNIK - M/Ž V mladem, ambicioznem in hitro rastočem kolektivu podjetja iMode d.o.o. nudimo prijetno delovno okolje v novih poslovnih prostorih v Kristalni palači v BTC. KAJ NUDIMO Delovno mesto za nedoločen čas,polni delovni čas (40 ur na...

Job offer – Programer M/Ž

JOB OFFER PROGRAMER - M/Ž V mladem, ambicioznem in hitro rastočem kolektivu podjetja iMode d.o.o. nudimo prijetno delovno okolje v novih poslovnih prostorih v Kristalni palači v BTC. DELOVNE NALOGE Postavitev in izdelava spletnih trgovin, postavitev in izdelava...

Uvoz/izvoz izdelkov in sinhronizacija podatkovnih virov

Naredite prav: Uvoz/izvoz izdelkov in sinhronizacija podatkovnih virov Ko se boste soočali z nalogo, ko je potrebno v spletno trgovino dodati veliko število izdelkov, boste se morali bolje spoznati s podatkovnimi viri. Kaj sta uvoz/izvoz pri elektronskem poslovanju...

Začnite svojo spletno trgovino s CS-Cart

KORAK ZA KORAKOM: ZAČNITE SVOJO SPLETNO TRGOVINO S CS-CART V grobem ločimo 2 tipa spletnih trgovin; trgovino enega prodajalca in trgovino z večimi prodajalci. V tem članku bomo govorili o prvi možnosti. Pri prodajalni enega prodajalca gre za to, da vse izdelke prodaja...

Kako pripraviti stranke do tega, da se zaljubijo v vas

KAKO PRIPRAVITI STRANKE DO TEGA, DA SE ZALJUBIJO V VAS   Biti zanesljiv in vreden zaupanja, pridobiti si zvestobo kupcev in na dolgi rok zgraditi trdno razmerje - vse to so ključne strategije za podjetje, ki nudi izdelke ali pa storitve. Ali res počnete vse, da...

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine in prodaji preko spleta.

Družba Imode d.o.o., z osebnimi podatki ravna skladno z veljavno evropsko uredbo ter zakonodajo. 

Pridobljeni osebni podatki bodo uporabljeni za namen vzpostavitve kontakta in tudi za namen neposrednega trženja. Za namen neposrednega trženja lahko uporabnik kadarkoli zahteva prenehanje uporabe osebnih podatkov, na način, da posreduje elektronsko sporočilo na naslov (info@imode.si).  Uporabnik lahko tudi kadarkoli zahteva, da mu upravljavec omogoči vpogled v podatke, ki jih obdeluje, ter da upravljavec te podatke dopolni, popravi ali izbriše. Osebne podatke bomo skrbno hranili in varovali, da ne bi prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam ter da bomo pridobljene osebne podatke uporabljali in obdelovali v sladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Poskrbeli bomo za ustrezne zaščitne ukrepe ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj za določen namen.

Uspešno ste se prijavili

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si. Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri