KAKO PRIPRAVITI STRANKE DO TEGA, DA SE ZALJUBIJO V VAS

 

Biti zanesljiv in vreden zaupanja, pridobiti si zvestobo kupcev in na dolgi rok zgraditi trdno razmerje – vse to so ključne strategije za podjetje, ki nudi izdelke ali pa storitve.

Ali res počnete vse, da bi bile vaše stranke kar se da zadovoljne? V tem članku vam predstavimo nekaj nasvetov, kako dvigniti vaš odnos s strankami na novo raven.

Imejte radi svoje stranke

Najtežja, toda najbolj pomembna stvar je, da imate radi svoje stranke. Če želite kaj od njih, jih spoštujte, saj vam bodo to kmalu začele vračati. S spoštovanjem in ljubeznijo vam bo veliko lažje doseči, kar boste želeli.

Tukaj je še nekaj nasvetov:

● uporabljajte prijazen ton, ko govorite s strankami,
● držite svoje obljube,
● presežite njihova pričakovanja,
● bodite en korak spredaj; ko stranka postavi vprašanja, ji hkrati odgovorite še na vsa, ki bi jih morda lahko imela v prihodnosti,
● poročajte strankam, ko izpolnite naročilo.

Prosite za priporočila

V poplavi oglasov je težko biti pozoren na vse, zato vas lahko potrošniki hitro spregledajo. Rešitev so priporočila. Lepo prosite stranke, v kolikor so bile zadovoljne z vašimi storitvami, če vas lahko priporočijo tudi svojim prijateljem in znancem.
Vendar si zapomnite, priporočile vas bodo samo stranke, ki bodo zadovoljne. Prav tako je pomembno, da izberete primeren trenutek, ko jih prosite za priporočilo. Za le-ta pa stranke nagradite, zagotovite jim popuste ali jim podarite manjše darilo.

Pridobite povratne informacije

Podjetja se vedno sprašujejo, kako bi lahko izboljšali svoje produkte ali pa storitve. Najboljši način je, da stranke vprašate za mnenje. Poizvedite zakaj so vas izbrali, kaj jim je bilo všeč in kaj ne; na ta način boste pridobili ogromno koristnih informacij.

Poskrbite, da bodo stranke lahko mnenja podale na različne načine: vaša spletna stran, trgovina, socialna omrežja ipd. Naj zaposleni že kar takoj vprašajo, če vas lahko ocenijo. Mnenja strank vzemite resno in jih upoštevajte v prihodnje.

Pogovorite se tudi z bivšimi in nezadovoljnimi strankami

Seveda ni prijetno, ko stranka noče več poslovati z vami, vendar se lahko tudi temu izognete. Pogovorite se z nezadovoljnimi strankami in njihovo mnenje izkoristite sebi v prid.
Bivše stranke bodo do vas bolj iskrene, saj nimajo z vami nobene povezave več. Iskreno vam bodo povedale, kje se je zalomilo. Pazite tudi, da ne počnete katere izmed najpogostejših napak, kot so izogibanje komunikaciji s strankami, podajanje neutemeljenih izgovorov, nespoštovanje, prelaganje krivde na druge ali prelamljanje obljub.

Za konec pa: imejte radi svoje stranke, spoštujte jih, poslušajte jih in se jih potrudite razumeti. Zdaj, ko veste, kako si prislužiti naklonjenost svojih strank, vam preostane samo še to, da se potrudite upoštevati njihova mnenja in s temi spoznanji še izboljšate svoje storitve.

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine.

Uspešno ste se prijavili

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si. Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri