Ne glede na to, ali ste spletni poslovnež ali poslovna ženska ali lastnik trgovine, dejstvo je, da berete članek, ki vam kaže, da si prizadevate izboljšati določeno trgovino z e-poslovanjem.

Čeprav nekateri menijo, da je pošiljanje hladne pošte že malo zastarelo, ne moremo razpravljati s številkami, ki navajajo, da so nekateri poročali o 29-odstotni stopnji odgovora, medtem ko so drugi dobili tudi do 60-odstotno stopnjo odgovora in 80-odstotno stopnjo angažiranosti od hladnih elektronskih sporočil.

Hladen emailing je lahko zelo uspešno prodajno orodje, če ga uporabljate na pravi način. Naslednje 3 strategije vas bodo vodile v pravo smer in vam pomagale vzpostaviti dolgotrajne in dobre odnose s potencialnimi strankami.

 

1. Manj je vedno več

Glede na to, da pošiljate e-poštno sporočilo nekomu, ki ga ne poznate osebno, in to je vaša prva točka stika, zato morate biti zelo previdni pri oblikovanju e-pošte.

Če napišete zelo dolg e-poštno sporočilo s preveč podrobnostmi, ga bo prejemnik takoj prezrl. Poglejmo si, kdo bo svoj dragoceni čas porabil za branje dolge elektronske pošte od neznane osebe.

Strokovnjaki iz SupremeDissertations trdijo, da bi morala vaša e-poštna sporočila biti krajša in takšna, da oseba, ki jo bere, točno ve, kaj je namen vašega pošiljanja zato je ljudi lažje pritegniti, če ste direktni in jasni glede svojih namenov.

Poleg tega skrbno izberite svoje besede, če ne želite, da vaša e-pošta konča v mapi z neželeno pošto. Hladna e-poštna sporočila lahko zlahka označite kot neželeno pošto, zato se morate izogibati sprožanju neželene pošte.

 

2. Naj vedo, kdo ste

Oseba, ki je na drugi strani e-poštnega sporočila, ve, s kom bodo morda opravili kakšen posel. E-poštni podpis je odličen način, da predstavite svoje podjetje in svojo storitev na nevsiljiv način.

Dodajte pomembne podatke v e-poštno sporočilo s podpisom in vse pomembne informacije o vas in vašem podjetju, na primer:

• Vaše polno ime
• Ime podjetja
• Spletna stran podjetja
• Telefonska številka
• Povezava z ustreznim izdelkom / storitvijo
• Povezava z računi socijalnih omrežij podjetja, kot je LinkedIn, Facebook (opcijsko)

Dodate lahko povezavo do članka o izdelku, tako da bodo lahko izvedeli več o tem, kaj ponujate.

Z dodajanjem nekaterih pomembnih povezav lahko spoznajo vaše podjetje in se morda celo zanimajo za nekatere druge izdelke poleg tistega, ki je bil posredovan po e-pošti.

 

3. Dodajte osebni stik

Tudi, če je to prvi stik med vami in prejemnikom e-pošte, ga morate še vedno prilagoditi.

Trgovci iz CS-Cart so uporabljali hladne e-poštne strategije, da bi razširili svojo spletno trgovino in uvedli svojo storitev Multi-Vendor, in zelo priporočajo personalizacijo e-poštnega sporočila z dodajanjem edinstvenih informacij o vaših možnostih, kot je, da pohvalite njihov članek ali jim čestitati za nekaj.

To bo pokazalo, da spoštujete njih in njihovo delo, ki bo avtomatsko kreiralo vez in možnosti, da kupijo vašo storitev ali z vami poslujejo.

 

Nazaj k Vam

Z uporabo teh treh ključnih strategij boste lahko povečali prodajo in vzpostavili ugled vaše blagovne znamke.

Zdaj je odvisno od vas, da prilagodite te nasvete vašim potrebam in kar najbolj izkoristite hladno pošiljanje e-pošte.

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine.

Uspešno ste se prijavili

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si. Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri