Poglejte napredne prodajalske funkcije in prednosti v nakupovalnem centru za trgovce

Ločena administrativna plošča prodajalca

Vsakemu ponudniku zagotovite ločeno skrbniško ploščo. Vašim prodajalcem bo omogočilo upravljanje lastnih nastavitev in izdelkov. Nadzorne plošče vključujejo samo tisto, kar potrebujejo prodajalci in jih lahko spreminjajo na vaši spletni trgovini. Prodajalci se ne bodo križali v administracijo ampak vsak ima svoj dostop.

 V nakupovalnem centru lahko vaši trgovci:

  • Upravljajo naročila, izdelke, filtre, možnosti in funkcije
  • Na skrbniško ploščo dodajte administratorje prodajalcev z različnimi stopnjami dostopa in jih dodatno prilagodite
  • Dodajajo različne informativne strani, ankete, obrazce in povezave
  • Ogledajo si stanje prodajnega računa in provizije
  • Nastavljajo načine pošiljanja in določajo davke
  • Izberejo valuto in jezik
  • Uvozijo ali izvozijo izdelke in naročila

Ločena spletna trgovina za vsakega prodajalca

Naj prodajalci promovirajo vaš spletni nakupovalni center. V programski opremi nakupovalni center lahko prodajalci prodajajo kot mikro trgovina na vaši spletni strani. URL-od mikro-trgovine vsebuje ime podjetja prodajalca. Prodajalci lahko to delijo, da privabijo stranke na vaš trg. Lahko se promovira kot ločena trgovina. 
V tem primeru ne bo promoviral celotnega nakupovalnega centra ampak samo svoje izdelke.

Mikro prodajalne vsebujejo:

  • prodajalčev opis in opis podjetja
  • logotip prodajalca
  • urejanje izdelkov
  • filter izdelkov za prodajalne izdelke

Prodajalci potrebujejo le nekaj minut za nastavitev trgovine.

 

26 vgrajenih prevodov

Privabite prodajalce iz različnih držav. Niste vezani z jezikovnimi omejitvami. Nakupovalni center vključuje 26 prevodov v osnovnem paketu.

To ni avtomatski prevod, temveč prevod, ki ga vodijo domači govorci. Jezikovne spremenljivke so prevedene za vse dele: nadzorna plošča, admin in nadzorne plošče prodajalcev.

 

Izračuni v realnem času in ročnem pošiljanju

Olajšajte življenje vaših prodajalcev. Prodajalci lahko uporabljajo 8 svetovno znanih načinov pošiljanja za izračune v realnem času. Ni potrebe po iskanju dodatkov ali integraciji. To je privzeta funkcija nakupovalnega centra.

Razen izračunov v realnem času, lahko prodajalci določijo svoje ročne metode pošiljanja. Sistem je precej prilagodljiv: stroški dostave so lahko odvisni od lokacije stranke, skupnega naročila, teže in celo števila predmetov v naročilu.

 

Komentarji in mnenja

Povedite svojo prodajo na novo raven z vsebino, ki jo bodo ustvarili uporabniki.

Pregledi so ključnega pomena za vsako podjetje, ki skrbi za njen ugled. Mnenja kupcev pomagajo prodajalcem, da dobijo pošteno kreditno kartico in pridobijo dobro podobo strank. Mnenja vplivajo na prodajalce in s tem dohodki neposredno.

Nakupovalni center ponuja sistem povratnih informacij in pregled z interaktivnimi ocenami zvezdic. Stranke lahko komentirajo in ocenijo prodajalce, izdelke, kategorije in naročila.

Plačilo za pozitivne ocene je neuporabno, saj stranke želijo videti poštena mnenja o prodajalcih in njihovih izdelkih. Naredili smo tako, da komentarje in preglede v nakupovalnem centru moderira skrbnik trgovine, in ne prodajalci.

 

Ravnotežje prodajnega računa, poročila o prodaji in statistika

Dovolite svojim prodajalcem orodje za napredne analitike. S programsko opremo nakupovalne košarice lahko vaši prodajalci ogledajo podrobne statistične podatke o njihovi prodaji na vaši spletni trgovini. Prodajalci si lahko, tako kot skrbnik trgovine, ogledajo grafične ali tabularne grafikone. 

Poleg tega lahko prodajalci pregledajo stanje na računu, da bi spremljali vsa izplačila in provizije, ki jih je opravil skrbnik trgovine. Prodajalci lahko pregledajo tudi statistiko prihodkov in odhodkov: skupno in v določenih obdobjih.

 

Večravni dostop

Povečajte svoj dohodek, da nekaterim določenim kategorijam izdelkov, dodelite posamezne prodajalce. Na primer, prodajalcu lahko dodelite eno kategorijo izdelkov in ga zaračunate dodatno. Več prodajalcev lahko svoje izdelke prodaja tudi v eni kategoriji.

Uvoz izvoz

Shranite čas prodajalcem za njihov poslovni razvoj. Upravljanje izdelkov mora biti preprosto in učinkovito. Multi-Vendor omogoča prodajalcem, da svoje izdelke izvozijo v obliki CSV v zunanje baze podatkov. Na primer, računovodska programska oprema.

 

Količina podatkov

Poleg uvoza v razsutem stanju lahko prodajalci množično urejajo svoje izdelke s 45 parametri izdelka. Na primer, opis, meta ključne besede ali količina. Ta funkcija urejanja velikih izdelkov bo olajšala življenje vaših prodajalcev.

Napredno iskanje

Poenostavite dnevno rutino vaših prodajalcev. Obdelava naročil bo veliko bolj učinkovita z naprednimi orodji za iskanje, ki jih ponuja Multi-Vendor. Tudi če obstaja na tisoče predmetov, bodo različni iskalni parametri svojim prodajalcem lažje locirali izdelke ali naročila.

Povratni klic

Ponudi alternativne načine obdelave naročil. Za poenostavitev postopka naročanja za stranke, lahko vaši prodajalci prejmejo dohodne zahteve, imenovane »Kupite zdaj z enim klikom«. Ko kupec klikne na gumb »Nakup zdaj z enim klikom« na strani s podatki o izdelku, se za prodajalca ustvari novo naročilo s statusom »Čakajoči klic«.

 

 Potrditev naročila

Izogibajte se zamudam pri obdelavi in pošiljanju naročil. S samodejnimi e-poštnimi obvestili vsak prodajalec dobi takojšen e-poštni naslov o novih naročilih.

Več valut in davkov

Pritegnite prodajalce iz vsega sveta, saj se rešitev nakupovalni center lahko uporablja v kateri koli državi. Prodajalci lahko izberejo lokalne valute in davke, ki jih nastavi skrbnik trga.

Predloge izdelkov

Ustvarite neomejeno število predlog za strani izdelkov, da jih razvejate. Na primer, prodajalec, ki prodaja nakit, bo verjetno izbral predlogo izdelka z veliko sliko izdelka, ki bo podrobno prikazala majhne predmete. Prodajalci, ki prodajajo avtomobilske dele, morda želijo večji opis izdelka.

 

 

Informacijske strani

Naj vaši prodajalci dodajo drugačno vsebino. V nakupovalnem centru lahko prodajalci ustvarijo ne le izdelke, ampak objavljajo strani z besedili, slikami in videoposnetki. Prav tako lahko dodajajo ankete in oblike, kot so kontaktni obrazci in povpraševanja.

Program zvestobe

Spodbujajte stranke, da kupujejo več in redno kupujejo. Z več prodajalci lahko vaši prodajalci začnejo programe zvestobe preko vgrajenega sistema nagrajevanja. Kupcem omogoča, da zaslužijo in porabijo točke za nakupe. 

V skladu s spletnim prodajalcem spletno podjetje s 40% ponovnimi kupci ustvari 50% več prihodkov od podobnih prodajalcev z 10-odstotno ponovljeno bazo strank.

 

 

Nadzor zaloge

Prodajalcem dajte absolutni nadzor nad zalogami. Prodajalci lahko spremljajo inventar izdelkov z možnostmi za natančno točno število postavk na zalogi.

Tudi vaši prodajalci lahko spremenijo svoje nastavitve nadzora zaloge na »Track without options«. Poleg tega je mogoče onemogočiti sledenje zalog, če ga prodajalec tega ne potrebuje.

Kaj, če izdelek ni na zalogi? Prodajalci lahko:

  • skrijejo izdelek  brez zalog
  • omogočijo kupcem nakup ali rezervacijo
  • omogočijo strankam, da se prijavijo na obvestilo, kdaj bo izdelek na voljo znova

 

Prodajni pogoji

Upoštevajte pravne zadeve. Nakupovalni center omogoča prodajalcem, da določijo splošne pogoje in pogoje, s katerimi se stranke lahko dogovorijo pri nakupu.

 

 

 

 

 

 

Ustvarite lasten Ebay ali Amazon z nakupovalnim centrom

Z našo rešitvijo multivendor lahko ustvarite lasten nakupovalni center

Vse na enem mestu

Preverite pakete in funkcije spletne trgovine

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine.

Uspešno ste se prijavili