Ključne administrativne funkcije v nakupovalnem centru

Administrator je vodja nakupovalnega centra. Na nadzorni plošči nadzoruje vse: prodajalce, naročila, dohodke, izplačila, videz, email sporočanja ter veliko več. Biti lastnik in upravitelj nakupovalnega centra je nekaj takega kot vodja celotnega eBay. Pogosto en sam skrbnik fizično ne more upravljati celotnega spletnega trga. V tem primeru glavni skrbnik dodaja druge skrbnike in jim določi privilegije: nekateri lahko upravljajo naročila, videz in občutek virtualnega nakupovalnega centra ter nekatere komunikacije. Tako uprava deluje v platformi spletnih trgovin.

Nastavljivi načrti prodajalcev

Zaslužite z mesečnimi plačili prodajalca. V sistemu spletni nakupovalni center lahko ustvarite naročniške načrte za prodajalce z različnimi pogoji in omejitvami. Načrti prodajalcev so prilagodljivo orodje, ki vam pomaga povečati prihodke. Najprej, razen provizij, vam omogoča, da mesečno zaračunate provizijo za plačilo provizije za prodajo na vašem nakupovalnem centru. Drugič, s prodajnimi načrti so provizije vnaprej določene za vsak načrt, novi ponudnik pa izbere le najbolj primerno možnost. Funkcionalnost načrtov prodajalcev vas bo prihranila pred težavami z ročnimi nastavitvami provizij za prodajalce.

Več nivojev administrativnega dostopa

Naj vaši zaposleni prevzamejo naloge, medtem ko se ukvarjate s temeljnimi stvarmi.

Zagotavljanje obsežnega trga je veliko lažje pri prenosu določenih dolžnosti na vaše člane osebja. Platforma Nakupovalni center omogoča registriranje zaposlenih in določitev različnih ravni dostopa do upravne plošče.

Na primer, vaš spletni oblikovalec lahko oblikuje videz postavitev določenega trgovca, medtem ko prodajalci dodajajo izdelke in naročajo naročila.

Prilagodljiv sistem odobritve izdelkov

Preprosto in učinkovito upravljanje vseh izdelkov. V več ponudnikih je odobritev izdelkov prilagodljiva in priročna hkrati. Imeli boste 3 možnosti:

  • Prodajalcem lahko pustite izdelke brez moderiranja.
  • Preverite vsak izdelek (cena, slika), ki ga dodajo prodajalci.
  • Dovolite določenim prodajalcem, da dodajajo izdelke brez moderiranja.

Poleg tega lahko izberete, ali želite odobriti posodobitve izdelkov ali pustiti prodajalcem posodobiti podatke o izdelku brez moderiranja.

Napredni sistem za upravljanje naročil

Ponudite svojim strankam najprimernejši postopek nakupa. Vaš e-trgovinski trg bo vseboval več tisoč ali milijonov izdelkov. Kaj, če naročnik naroči 2 izdelka različnih proizvajalcev?

V nakupovalnem centru kupcem ni treba naročiti več naročil za vsak nakup blaga od več ponudnikov. V tem primeru se naredi samo eno naročilo in izvede enotno plačilo.

Na strani upravne plošče sta ustvarjeni dve ločeni naročili, vsak prodajalec pa lahko vidi naročilo, ki vsebuje samo svoje-njegove izdelke.

Podrobne statistike in poročila

Občutite utrip vašega trga. Brez uspešne analize, ki temelji na statističnih podatkih in poročilih, je nemogoče voditi uspešen trg.

Kaj vam ponuja nakupovalni center v smislu statistike? Multi-Vendor je integriran s storitvijo Google Analytics. Ta storitev ustvari podrobne statistične podatke o obiskovalcih vašega spletnega mesta. Omogoča vam bogat vpogled v promet in učinkovito trženje vašega spletnega mesta.

Google Analytics je najmočnejše orodje za analizo danes.
In vse to je popolnoma brezplačno!

Drugo vgrajeno orodje za analizo se imenuje “Prodajna poročila”. Omogoča vam podrobne statistične podatke o prodaji na vašem trgu. Statistika je lahko predstavljena v obliki grafičnih ali tabularnih grafikonov. Zaradi priročnosti so grafikoni združeni v ločena poročila.

Ustvarite lasten Ebay ali Amazon z nakupovalnim centrom

Z našo rešitvijo multivendor lahko ustvarite lasten nakupovalni center

Kategorije za prodajalce

Povečajte svoj dohodek, s katerim določenimi kategorijami izdelka dodelite posamezne prodajalce. Na primer, lahko prodajalcu dodelite eno kategorijo izdelkov in ga zaračunate dodatno. Več prodajalcev lahko prodaja svoje izdelke tudi v eni kategoriji.

V imenu prodajalca

Pomagajte svojim prodajalcem, da se naučijo, kako dodati izdelke ali posodobiti njihove opise podjetij. Ta funkcija vam omogoča, da se prijavite pri prodajalcih. Na primer, prodajalci lahko prikažejo, kako upravljati načine pošiljanja v svojih panelih prodajalcev.

Napredno iskanje

Prihranite čas! S 45 iskalnimi parametri boste lažje našli želeni izdelek med tisočimi elementi v spletni trgovini. Poleg tega lahko shranite tudi parametre iskanja za prihodnost. Napredno iskanje deluje za izdelke, kategorije, naročila, kupce in prodajalce.

Komentarji in mnenja

Povečajte svojo prodajo prek ocen in pregledov. Mnenja strank pomagajo prodajalcem, da dobijo dobro podobo. Torej pregledi vplivajo na prodajalce in s tem dohodke neposredno.

Nakupovalni center vam olajša upravljanje povratnih informacij strank in razprav. Vaše stranke lahko ocenijo in pregledajo prodajalce in njihove izdelke.

Več jezikov

Prodajte po vsem svetu z nakupovalnim centrom. 26 vgrajenih prevodov vam bo omogočilo, da pritegnete prodajalce iz različnih držav. Niste več vezani z jezikovnimi omejitvami. Vseh 26 prevodov vam je na voljo za panoge prodajalne, skrbnike in prodajalce.

Dodate lahko poljubno število drugih jezikov, valut in davkov prek skrbniške plošče.

70 načinov plačila

Varnost jamstva za vaše stranke. Multi-Vendor vključuje več kot 70 vgrajenih certificiranih plačilnih storitev, vključno z najbolj varnimi:, PayPal, Authorize.Net,   2Checkout, First data, eWay,SagePay…

Ko začnete trženje, vam ni treba skrbeti za vključitev plačilnega prehoda tretjih oseb.

Dostava in načini

Olajšajte življenje vašim prodajalcem. Platforma Nakupovalni center vključuje samodejno izračunavanje stroškov prevoza s strani osmih največjih svetovnih prevoznikov. To pomeni, da vašim prodajalcem ne bo treba ročno določiti stroškov pošiljanja za vsak izdelek. Tako je mogoče nastaviti načine pošiljanja po meri.

Vračilo blaga

Poenostavite upravljanje povračil. Od zdaj naprej so vse zahteve za vračilo na enem mestu. Upravljate in analizirajte povratne zahteve v svoji upravni plošči na trgu.

Urednik postavitev

Ne bodite odvisni od programerjev. Nakupovalni center vključuje vgrajen urejevalnik postavitev, zmogljivo orodje za prilagajanje videza in občutka vaše spletne trgovine. Omogoča vam ureditev podatkovnih blokov na vsaki strani vaše trgovine z enostavnim povleci in spusti brez najema tehničnih strokovnjakov.

Odzivne teme

Izkoristite največ od prodaje na mobilnih telefonih. Odzivne tematike z več prodajalci vam omogočajo, da se vaša trgovina zdi odlična na kateri koli napravi. Zahvaljujoč odzivnim temam bo Google označil vaš trg kot mobilno prijazen. Za stranke, ki brskajo po pametnih telefonih in tabličnih računalnikih, jih bo visoko ocenil.

Urednik vsebine

Posodobite vsebino na vaši spletni strani v vizualnem načinu. Lahko si ogledate ali popravite vse elemente, ki jih je mogoče urejati. Z vmesnikom se lahko pomikate tako, kot da uporabljate običajen način.

Promocije

Razdelite svojo prodajo v nakupovalnem centru. Naš napredni sistem promocije vam omogoča, da ponudite različne bonuse svojim strankam. Izberete lahko le pogoj, ki ga morajo stranke izpolniti za pridobitev bonusa.

Križanje orodij

Povečajte povprečni račun z orodji za več prodajalcev. Ustvarite lahko različne sezname izdelkov z avtomatskimi in ročnimi vrstami polnjenja blokov.

Obveščajte svoje stranke o najboljših izdelkih, najnovejših izdelkih, najbolj priljubljenih, nedavno gledanih, v prodaji, podobnih, izdelanih in priporočenih izdelkih.

Podatkovni viri

Pridobite dodatne vodnike iz imenikov za nakupovanje, kot so Google Product Search, Shopzilla, Shopping.com itn.

S podatkovnimi viri podatkov lahko izvozite poljubno število navadnih virov izdelkov različnih oblik v mape za nakupovanje. Nadalje lahko vire samodejno ustvarite in jih naložite.

SEO

Pridobite potencialne stranke prek priljubljenih iskalnikov. Vaša spletna trgovina bo v spletnih rezultatih iskanja dosegel najvišje uvrstitve z URL-ji, ki so prijazni do spletnih strani, meta opis, Google delčki, kanonski URL-ji in 301 preusmeritve.

Zapuščene košarice

Povabite kupce in jih prepričajte, da izpolnijo svoje naročilo. Zapuščena košarica vsebuje osebne sezname izdelkov, ki so jih obiskovalci vaše trgovine pustili v svojih vozičkih in seznamih želja. Za registrirane stranke so izdelki s seznama samodejno dodani v voziček, ko ponovno obiščejo vaš trg.

Blogi

Vključite stranke in vztrajate pri stikih z njimi. S programsko opremo spletne trgovine lahko ustvarite popolnoma delujoč spletni dnevnik na vašem trgu. V svojem spletnem dnevniku lahko objavljate novice, posebne ponudbe in obvestila.

Uvoz / izvoz

Popolnoma preverite podatke o vaši trgovini. Funkcija izvoza in uvoza je bistvena za spletni nakupovalni center. Nakupovalni center  vam omogoča izvoz in uvoz funkcij, naročil, izdelkov, naročnikov, prevodov in uporabnikov. Ta funkcija uporablja format podatkov CSV, ki ga pogosto podpira druga programska oprema. Na primer, lahko izvozite podatke iz vaše trgovine v kateri koli računovodski sistem.

Ustvarite lasten Ebay ali Amazon z nakupovalnim centrom

Z našo rešitvijo multivendor lahko ustvarite lasten nakupovalni center

Vse na enem mestu

Preverite pakete in funkcije spletne trgovine

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine.

Uspešno ste se prijavili