Ali tudi vas moti, ko kupec doda izdelke v nakupovalno košarico katero zapusti tik pred plačilom. Zapuščanje nakupov pred zaključkom je resna težava s katero se pogosto srečujejo spletne trgovine, in je na žalost ni mogoče popolnoma odpravit.

Od drugega četrtletja 2017 je bilo ugotovljeno, da je več kot 77% spletnih maloprodajnih naročil opuščenih tik pred zaključkom nakupa.

Vendar pa to ne pomeni, da ne morete zmanjšati možnosti, tega početja. V tem prispevku bomo delili z vami nekaj nasvetov in trikov za boj proti zapuščenim nakupovalnim košaricam in izboljšali vaše možnosti za pridobitev prodaje.

 

Poenostavite nakup

Glavni razlog za opustitev nakupa tik pred zaključkom? Zapleten postopek plačila! Raziskava Baymardovega inštituta trdi, da kar 27% kupcev zapusti svoje nakupovalne košarice, ko se postopek nakupa preveč zaplete. Postopek naj bo čim enostavnejši. Vaš »checkout« proces mora vsebovati samo 3 ključne elemente:• Podatki o dostavi• Podatki o plačilu• Pregled in potrditev

 

Pošljite opomnike o nedokončanem nakupu

Če ima vaša stranka registriran račun v vaši spletni trgovini, potem lahko zaključek naročila dosežete prek e-pošte ali povpraševanja. Nastavite avtomatizacijo elektronske pošte, ki bo samodejno poslala sporočila uporabnikom, ki so opustili svoje košarice. CS-Cart ima to funkcijo privzeto. Izkoristite vgrajeno funkcijo in upajmo, da se bodo kupci vrnili v košarico in zaključili plačilo.

 

Poskrbite za hitro nalaganje strani

Unbounce študija kaže, da lahko počasna spletna stran močno vpliva na odločitev kupca ali bo nadeljeval s svojim nakupom ali ne. Splača se imeti hitro in optimizirano spletno košarico. K sreči lahko z lahkoto odpravite to težavo z uporabo najboljših spletnih gostovanj in orodij

 

Minimizirajte dodatne stroške (poštnina, davek, itd.)

Nič nas ne odvrne od nakupa bolj, kot dodatni stroški. Če je strošek dostave višji ali enak ceni samega blaga, dvakrat premislite, preden nadaljujete z nakupom. Če želite zagotoviti, da vaših strank ne boste prestrašili, poskusite spraviti vse dodatne stroške na minimum.

 

Zagotovite več možnosti plačila (in poskrbite, da so varna)

Nuja vsakega spletnega podjetja danes je zagotoviti več različnih možnosti plačila. Predstavljajte si, da ste izgubili prodajo samo zato, ker stranka ne more uporabiti svoje želene kartice.

Temu se izognite tako, da zagotovite vse vrste plačilnih kartic (kreditne, debitne, predplačniške itd.). Ne pozabite vključiti ostalih globalnih plačilih sistemov, kot so PayPal, Google Denarnica in drugi.

V CS-Cart podpira več kot 50 načinov plačila in plačilnih sistemov

Z več različnih možnostmi plačila bo vaš uporabnik bolj verjetno zaključil nakup, poleg tega pa boste svojo spletno trgovino odprli večjemu občinstvu.

Uporabite pojavna okna, ko uporabnik zapušča stran

Nazadnje, pojavno okno ni le odličen način, da se uporabniki prijavijo na vaše novice, lahko ga tudi uporabite, da jih z dodatnimi popusti spodbudite, da ostanejo in zaklučijo nakup ali pa jim samo podate dodatne informacije o izdelku. Preverite vtičnike, kot sta Yeloni ali Optimon in jih dodajte v vašo spletno trgovino.

Torej, to je to.  Če boste uporabili dane predloge v vaši spletni trgovini, si boste zagotovo zmanjšali verjetnost nedokončanih nakupov.

Želite več pomoči pri nastavljanju vozička na spletu? Kontaktirajte nas podpora@imode.si

Poglejte si ostale napredne funkcije >>>

Pošljite povpraševanje >>>

 

Prijavite se na novice

Prijavite se in prejmite brezplačne nasvete in najbolj pogoste trike pri izdelavi spletne trgovine.

Uspešno ste se prijavili